CN honeybee
CN honeybee CN Join Fellow
5,518 Fellows
POWER MINISHOP RATE 90%
Item code : 611314039
0

Honeybee[Latest release] HONEYBEE 20 inch folding electric bike / 48V8AH LG battery / 350w powerful motor / mileage: 80km / reprint power: 15 degrees / maximum speed: 30km / h /

  • Q-Price
    0원
  • Benefits
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    China
    Shipping To
    South Korea
    Shipping RateOverseas
  • Item Qty Limit
    1Qty every 1 day
  • Item Type
    ∙ color
    Please select.view
    Search Close
    • -----------------------------------------------------------
    • black - Sold Out
    • blue - Sold Out
  • Wish List Add to Restock List

Customer who recommended this item
9
Customer Satisfaction Score
87%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%

Notice

Subject Register Date
Notes on purchase Qoo10 customer center May 10, 2018
Manufacturer/
Place of origin
china Condition New Product
Shipping From From Overseas (China)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, PayPal, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (7)

Customer Review (8)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Not Recommend Jun 29, 2019 wld*** (KR KR)
Highly Recommend Aug 18, 2018 kim*** (KR KR)
Highly Recommend Jul 22, 2018 ope*** (KR KR)
Recommend Jul 18, 2018 mau*** (KR KR)
Highly Recommend Jul 08, 2018 f65*** (KR KR)
Highly Recommend May 19, 2018 kjg*** (KR KR)
Netural May 16, 2018 ben*** (KR KR)
Highly Recommend May 16, 2018 ima*** (KR KR)
(*) Your payment shall not be protected if you deposit directly into seller’s account, not using Qoo10 payment methods.

Item Q&A(77)

Status
Question & Answer
  • Notice

    Notes on purchase

    Name of the Korean name when ordering the product. Please enter your address and personal clearance code.
    Qoo10 customer center
  • Answered
    Question
    South Korea wld******* 2019-06-03
    Answer
    Private Enquiry
    CN honeybee 2019-06-04
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
    Question
    Private Enquiry
    Answer
    Private Enquiry
  • Answered
    Question
    South Korea hyu******* 2019-05-15
    Answer
    Hello, customer.
    We apologize for any inconvenience you may have experienced.
    We have confirmed your inquiry.
    If possible, please send us a photo or video of the problem.
    We will take action after confirmation.
    Please note this part
    Thank you.
    CN honeybee 2019-05-16
    Question
    I uploaded the photo when I applied for exchange yesterday. Please check and reply.
    Please check the photo again and collect it.
    Question
    .
    Question
    .
    Answer
    Hello, customer
    I'm very sorry for the inconvenience.
    The part you inquired is damaged during transportation
    If possible, check your vehicle first and if it is not bad, we will resend the dashboard as soon as possible.
    I'm really sorry
    Question
    I think it means to reissue the instrument panel, but the new product has been damaged and I have to fix it. I do not know if there is any potential impact on other parts of the system,
    You would have been aware that you need to be careful enough. I do not think I should have tried to attach a sticker with a high visibility red color.
    Please exchange it for finished product.
    Answer
    Hello, customer
    I'm very sorry for the inconvenience.
    If there is no problem elsewhere, you can use it immediately if you replace the instrument panel
    Or you can check in at our affiliate repair center
    Thank you for your reference
    Thank you
    Question
    Hi
    We do not let you go for the daytime, but we can not use it now.
    Please let me know the date of collection and do not reply again.
    Question
    Hi.
    Do not let it go only for the daytime, but we can not use it now.
    Please let me know the date of collection and do not reply again.
    Answer
    Your guest
    We will process it immediately after we confirm it.
    Thank you

    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    If possible, we will resend the replacement part after confirmation.
    You can leave it to our repair center or you can change it yourself.
    If it does not work after replacement, we will take care of it separately.
    Please note and acknowledge this part.
    Thank you
    (May 22, 2019 10:41)
    Question
    Hi.
    Do not talk about replacing parts again. I do not want to replace parts, I want to exchange them.
    Please send me an exchange product this week and let me borrow it.
    If you do not postpone the day off, we will raise a credit for the unavailable date.
    That is all.
    Answer
    Hello, customer
    If you agree, you can ship directly to the instrument panel
    And I will send out the pump and the lock as well.
    I'm really sorry
    Question
    Hi.
    Do not talk about replacing parts again. I do not want to replace parts, I want to exchange them.
    Please send me an exchange product this week and let me borrow it.
    If you do not put up with the day off, I will raise a credit for the day you did not use it.
    Answer
    Your guest
    We'll check with the management team today and we'll take care of it.
    Thank you
    Question
    CN honeybee Customer Response Officer
    I promised to handle the answer on Friday morning, but I do not have an answer yet.
    It has been 11 days since the exchange request. As shown in the attached picture below, the package status is video even though I do not see how I handle the product.
    I would like to use it for commuting. What should I do for the time / money / mental compensation that the purchaser has received when the purchased product is left on the eleventh day? I did not want to do it so quickly if I did it quickly.
    Please pay for lost compensation.
    Question
    .
    Question
    .
    Answer
    Hello, customer
    We will resell our parts and deposit a $ 25 reward.
    Thank you for your reference
    Thank you
    Question
    Hi.
    Please check again. If you look at the answer above, I will send you the parts.
    And please let me know the date of collection of return products.
    Answer
    Hello, customer
    I'm sorry, do you want to exchange?
    We can do something else.
    Thank you
    Question
    Hi.
    It is the contents that I requested consistently exchange.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    I will return it to you by cash on delivery at the address below.
    Thank you
    Return address:
    Address: 201, Doksan-dong, 149 road 10-1, Siheung-dong, Geumcheon-gu, Seoul
    Recipient: Win Fame
    Contact: 010 2249 4999
    Question
    Hi
    I will inspect the exchange goods exactly when I receive the product. Please do not reship after simple parts exchange.
    We will inform you by comment after shipment.
    Answer
    Your guest
    I would like to confirm the invoice number after the return.
    Thank you
    Question
    I went to pick up the courier on 31st and picked it up on 6/5 from Hanjin Courier. I got the invoice number now, but I have already withdrawn the exchange request.
    I am requesting exchange and waiting for 22 days.
    There is evidence of damage to the product.
    Please check and exchange the products, and change the system to the exchange process.
    Invoice number: 570555167254
    Hanjin Courier
    Answer
    Hello, customer
    I will resend it immediately after receipt of the return receipt
    Please note and acknowledge this part.
    Thank you
    Question
    Hi
    Products shipped 6/5 have been returned.
    The reason is that the shipping agent was treated as a shipping agent even if it was large and heavy when it was received for the first time, but the Seoul agency was not dealing with the agency and was returned because it was too big and heavy.
    Please apply again to the shipping company you are dealing with and ask for collection.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    I can not apply for a courier service separately because of the overseas direct service.
    Or you can send it to us by courier or cash on delivery.
    I'm really sorry
    Question
    Hi
    I sent it to Kyungdong courier today.
    If you want to return it, please send it to the sender.
    The box was too big for me. Please check and replace the parts, not the parts.
    Invoice number 3116012490422
    Answer
    Your guest
    We apologize for any inconvenience
    I will resend it immediately after receipt of the return receipt
    Thank you
    Question
    Hi.
    I have not received a new replacement item, and I do not know when it comes back.
    I also changed it on the 6th of the last day.
    Please change to exchange progress.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    I checked the return
    Let me know your order number and I will resend it today.
    Thank you
    Question
    Order number 127942149.
    Answer
    Your guest
    I'll resend it today.
    Thank you
    Question
    Hi.
    I sent 6/19 days to ship the product.
    I have not arrived yet and will contact you. Are you from China?
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    The invoice number is 800500919735 Hanjin
    It is currently under customs clearance.
    Thank you ^ ^
    Question
    I received the following text, why did the customs cost letter come to me?
    Please check.


    It is a logistics agent of Jebix Logistics. Taxes and fees \ 83,380 have been added for items purchased online (HONEYBEE Electric bicycle 20cun blue). For quick customs clearance, we ask for remittance. From June 29, additional charge will be incurred by the increase of warehouse fee. Please contact us if you wish to deposit your name to a non-purchaser or receive the letter after payment. Shinhan Bank 140-005-294140 It is Jebix Logistics Co., Ltd.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    We will pay you the customs duty.
    Thank you
    Question
    The characters come every day as shown below. Please take action.



    [Web Send]
    It is a logistics agent of Jebix Logistics. Taxes and fees \ 83,380 have been added for items purchased online (HONEYBEE Electric bicycle 20cun blue). For quick customs clearance, we ask for remittance. From June 29, additional charge will be incurred by the increase of warehouse fee. Please contact us if you wish to deposit your name to a non-purchaser or receive the letter after payment. Shinhan Bank 140-005-294140 It is Jebix Logistics Co., Ltd.
    Answer
    Hello, customer
    You can ignore this letter.
    We'll handle it as soon as we can.
    Thank you
    Question
    If you plug in the charger plug when you are charging the product 몆 time, the red light blinks when you connect the bicycle battery jack in green light.
    Answer
    Hello, customer
    First, I apologize for the inconvenience.
    If it is possible to confirm it accurately, please send it to our side with the partial video that you mentioned,
    Please note and appreciate the benefits
    Thank you
    Question
    Give me your e-mail address. This is not going up.
    Answer
    Hello, customer
    Our e-mail address is: www.1042286679@qq.com
    Thank you
    Question
    Adjust the resolution and resize the file. Please check.
    Question
    Hi.

    I think I checked the video.
    I have put 20 hours in the charger so far, but it's still blinking, not charging.
    The product I received in two months is bad again.
    We can not wait for more than one day because we do not trust product quality. We will refund the product price (582,000 won) + customs clearance fee (82,150 won) 664,150 won.
    Please do not hesitate to contact us. Like last time, Kyungdong courier business office is hard to take it.
    Answer
    Hello, customer
    I confirmed to the factory I inquired.
    This is a normal reaction that is displayed while the battery is charging.
    It can be used after charging for 5-8 hours.
    Thank you for your reference.
    Thank you.
    Question
    Did you read the video or text above? I left the charger for 20 hours, but I can not charge it and the red light blinks.
    It is not blinking during charging, it is normal to have a red light continuously.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience.
    Please visit our partnership and ask for inspection.
    AS will be free of charge.
    We have AS affiliates in Seoul / Sejong / Daegu
    Please search AS by Wheelmeister on Naver and contact AS
    Seoul Center
    Address: 66-7, Yeongdeungpo-dong, 6-ga, Youngdeungpo-gu, Seoul
    https://www.wheelmeister.com
    This link allows you to view information such as contacts, addresses, and shipping instructions.
    Business hours 9:00 am to 20:00 (lunch time 12:00 to 13:00)

    Sejong Center
    Sejong City Vibration 641, Easy Wheel
    Phone: 044-868-0857
    Business hours 9:00 am to 6:00 pm (lunch time 12:00 to 13:00)
    (In case of weekends, please contact us in advance.)
    Daegu Center
    828-6 Jegok-ri, Daesu-eup
    Phone: 010-5656-0682
    Business hours Lunch 12:00 ~ 12:00
    Please note this part
    I apologize for the inconvenience.
    Thank you
    Question
    However, I do visit partners. Are you going there?

    Please check the factory and make sure it is a simple charger problem. If it is a simple charger problem, send a new one and send it to you.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience.
    I sent it to the video factory that you sent me, and it is called charger problem.
    I will send it out as soon as possible.
    We will notify you the exact delivery date after the weekend.
    I apologize for the inconvenience. Sorry.

    Invoice number: 800501300675 (Hanjin) We have sent out a new charger.
    We apologize for the inconvenience.
    Thank you for your reference. Thank you.
    (Jul 07, 2019 18:09)
    Question
    Yes sir. I will reply when I receive it.
    Answer
    The charger we have shipped is currently under customs clearance at customs.
    Thank you for your reference. Thank you.
    Question
    I received the charger you sent and it will work normally. Do you want to discard the bad charger?
    Answer
    Hello, customer
    Please dispose of bad charger
    Thank you
    Question
    How to cancel the speed limit Please send me a video, description or link.
    hyun77350@gmail.com.
    Answer
    Hello, customer

    Shutdown state If the brake is held for 3 seconds, the speed limit is released

    Please note

    Thank you

    Question
    Speed is released, but it is stable and it does not help. It is set to P10 # 2 and assists are displayed on the instrument panel.
    + - Pressing the tachometer does not come on the instrument panel, but the rod goes up but does not help at all.
    Please check.
    Question
    I do not know the cause, but it works after charging.
    I am going to compensate you for the crime, but please compensate for the part that I can not use for 2 months after the order.
    Answer
    Hello, customer
    We also need to confirm the goods to the factory and exchange them, so we will give you 15 rewards. Your name: X Bank: x Field: x We will send you the deposit. Please note and appreciate the benefits. Thank you.
    Question
    I was supposed to pay you $ 25 last time. Why is it now $ 15? Why is there less compensation for a month later than that?
    Answer
    Hello, customer
    If you just replace the damaged part plate, you'll pay $ 25 for the part.
    You can only redeem up to $ 15 for your own car swap.
    Note the benefits
    Thank you.
    Question
    Product order: 4/30
    Product arrivals: 5/15
    Upon acceptance of product damage: 5/15
    Replied with product replacement: 5/29
    Exchange product received: 7/4
    Attach video and request a crime with bad charger: 7/4
    Receive new charger: 7/15 (61 days old)

    As mentioned above, due to the defective product of the seller, I was stressed for 61 days and left the product. "If it was part replacement, give me $ 25 for the reward. This is it!
    Have a conscience. Do not sell your conscience at ten thousand 12,000 won. It is a mood problem. Do you know?
    Do not be sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
    Answer
    Hello, customer
    Sorry for your trouble. The product is definitely not profitable, so you can only reimburse $ 15. I will send you one additional shayomi lock today. I would like to ask you again the number of your receipt.
    Question
    I can not make a profit. Frankly speaking, I will do so.
    If you have a coupon to pay for cash, if possible, please give me a coupon.
    Answer
    Hello, customer
    It is only possible to make a deposit by the customer's field due to the delivery status of the customer.
    We will send you the field number, thank you.
    Question
    Hana Bank 227 891404 81207.
    Answer
    Hello customer
    I need your name TT
    Thank you
    Question
    Order code: 127942149 Check Same as the recipient.
    Answer
    Hello, customer
    Hana Bank 227 891404 81207 xxxx (Name ????) Bank account name is required.
    Thank you
    Question
    I'm Jang Bok-hyun. Are you done?
    Answer
    Hello, customer
    (Hana Bank 227 891404 81207 Jang Bok-hyun) We will transfer your name in this week.
  • Answered
    Question
    South Korea sex******* 2019-04-27
    Answer
    Your guest
    I will inform you after confirming with the factory.
    Thank you


    Hello, customer
    I have verified your inquiry
    The inner diameter of the rim is approximately 418mm
    Thank you
    (Apr 29, 2019 17:10)
    CN honeybee 2019-04-28
    Question
    Can the rim inner diameter exceed 400mm?
    It will be about 25mm.
    Answer
    Hello, customer
    I will reply after confirming this part.
    Thank you
  • Answered
    Question
    South Korea sex******* 2019-04-27
    Answer
    Private Enquiry
    CN honeybee 2019-04-28
  • Answered
    Question
    South Korea sex******* 2019-03-18
    Answer
    Private Enquiry
    CN honeybee 2019-03-18
  • Answered
    Question
    South Korea cal******* 2019-03-12
    Answer
    Hello, customer
    Sorry, but I will not stock more than stock
    Please note and acknowledge this part.
    Thank you
    CN honeybee 2019-03-12
  • Answered
    Question
    South Korea pet******* 2019-01-19
    Answer
    Hello, customer
    Black will be in stock around mid-March.
    Please note this part.
    Thank you.
    CN honeybee 2019-01-20
  • Answered
    Question
    South Korea rej******* 2019-01-17
    Answer
    Private Enquiry
    CN honeybee 2019-01-18
Ask Question
Policy & Notice
How to Return/Exchange